ଯେତିକି କନ୍ଦାଇ ଛାଡିଗଲ ଯେତିକି କନ୍ଦାଇ ଛାଡିଗଲ
ହଳାହଳ ବିଷ ନିଜେ ପାନକରି ଆନନ୍ଦେ ବାଣ୍ଟେ ସେ ସୁଖ ଅମୃତ ଜୀବ ଜଗତର ବିକାଶ ନିମନ୍ତେ ନାରୀ ପୁରୁଷଟି ପରମ ସତ । ହଳାହଳ ବିଷ ନିଜେ ପାନକରି ଆନନ୍ଦେ ବାଣ୍ଟେ ସେ ସୁଖ ଅମୃତ ଜୀବ ଜଗତର ବିକାଶ ନିମନ୍ତେ ନାରୀ ପ...
ଅବଳା, ଦୁର୍ବଳା ହୀନବଳା ନୁହେଁ ସବଳା ସମାଜ ପାଇଁ ମାଆ ଭଳି ଜ୍ଞାନ ନାରୀକୁ ସମ୍ମାନ ପୁରୁଷ ପାରିବ ଦେଇ... ଅବଳା, ଦୁର୍ବଳା ହୀନବଳା ନୁହେଁ ସବଳା ସମାଜ ପାଇଁ ମାଆ ଭଳି ଜ୍ଞାନ ନାରୀକୁ ସମ୍ମା...
ହି- ହିସାବ ନରଖି କରିଥାଏ କର୍ମ ଇଏ ପରା ନାରୀ ଜାତିର ଧରମ। ଳା- ଲାଜକୁଳୀ ଲତା ପରି ସଂକୁଚିତ... ହି- ହିସାବ ନରଖି କରିଥାଏ କର୍ମ ଇଏ ପରା ନାରୀ ଜାତିର ଧରମ। ଳା- ଲାଜକୁଳୀ ଲତା ପରି ସଂକୁ...
ଆଙ୍କିବାକୁ ପଡ଼େ ଜୀବନ ପାଇଁ ସ୍ୱତନ୍ତ୍ର ଭୌଗଳିକ ମାନଚିତ୍ର... ଆଙ୍କିବାକୁ ପଡ଼େ ଜୀବନ ପାଇଁ ସ୍ୱତନ୍ତ୍ର ଭୌଗଳିକ ମାନଚିତ୍ର...
ଲଜ୍ଜା ଓ ସହନଶୀଳତା ନାରୀ ପାଇଁ ମୂଲ୍ୟବାନ ଆଭୂଷଣ କିନ୍ତୁ ଜରୁରୀ ଆଜି ଉଗ୍ର ରୂପ ନହେଲେ ଅସାଧ୍ୟ ... ଲଜ୍ଜା ଓ ସହନଶୀଳତା ନାରୀ ପାଇଁ ମୂଲ୍ୟବାନ ଆଭୂଷଣ କିନ୍ତୁ ଜରୁରୀ ଆଜି ଉଗ୍ର ରୂପ ନହେ...